ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία

Ηλεκτρονική αίτηση για έκδοση βεβαιώσεων από το φορέα μας

Τμήμα Εκπαιδευτικών Θεμάτων ΔΠΕ Ροδόπης

Τελευταίες Ανακοινώσεις

323 | 2025-03-28 10:15:27 | Κατηγορία : Ανακοινώσεις Μόνιμων Εκπ/κων| Αρ. Πρωτοκόλλου : - | ΑΔΑ : -
315 | 2025-03-27 11:11:27 | Κατηγορία : Ανακοινώσεις Μόνιμων Εκπ/κων| Αρ. Πρωτοκόλλου : - | ΑΔΑ : -
249 | 2025-03-27 09:12:56 | Κατηγορία : Ανακοινώσεις Μόνιμων Εκπ/κων| Αρ. Πρωτοκόλλου : - | ΑΔΑ : -
343 | 2025-03-17 09:21:00 | Κατηγορία : Ανακοινώσεις Μόνιμων Εκπ/κων| Αρ. Πρωτοκόλλου : - | ΑΔΑ : -
222 | 2025-03-17 09:20:03 | Κατηγορία : Γενικές Ανακοινώσεις| Αρ. Πρωτοκόλλου : - | ΑΔΑ : -
342 | 2025-03-07 09:05:22 | Κατηγορία : Ανακοινώσεις Μόνιμων Εκπ/κων| Αρ. Πρωτοκόλλου : - | ΑΔΑ : -
177 | 2025-02-25 07:07:12 | Κατηγορία : Γενικές Ανακοινώσεις| Αρ. Πρωτοκόλλου : 21190/Ε1 | ΑΔΑ : ΨΨΗΟ46ΝΚΠΔ-ΠΞ3
208 | 2025-01-27 10:27:12 | Κατηγορία : Γενικές Ανακοινώσεις| Αρ. Πρωτοκόλλου : 8298 | ΑΔΑ : ΨΒ7Ι46ΝΚΠΔ-Ω53
198 | 2025-01-20 10:44:00 | Κατηγορία : Γενικές Ανακοινώσεις| Αρ. Πρωτοκόλλου : 662 | ΑΔΑ : 6ΘΚ346ΝΚΠΔ-8ΗΙ
148 | 2024-12-27 11:25:51 | Κατηγορία : Γενικές Ανακοινώσεις| Αρ. Πρωτοκόλλου : 153131 /Ε3 | ΑΔΑ : -
296 | 2024-12-27 07:29:42 | Κατηγορία : Ανακοινώσεις Αναπληρωτών| Αρ. Πρωτοκόλλου : 154099/Ε1 | ΑΔΑ : ΡΔΜΝ46ΝΚΠΔ
158 | 2024-12-24 06:42:17 | Κατηγορία : Γενικές Ανακοινώσεις| Αρ. Πρωτοκόλλου : 154119/Ε4/23-12-2024 | ΑΔΑ : ΨΝΞ246ΝΚΠΔ-ΥΘΙ
320 | 2024-12-20 11:24:16 | Κατηγορία : Γενικές Ανακοινώσεις| Αρ. Πρωτοκόλλου : - | ΑΔΑ : -
160 | 2024-12-19 09:30:23 | Κατηγορία : Γενικές Ανακοινώσεις| Αρ. Πρωτοκόλλου : 11275Α | ΑΔΑ : ΨΒ2Ω46ΝΚΠΔ-4ΕΘ
149 | 2024-12-18 06:21:48 | Κατηγορία : Γενικές Ανακοινώσεις| Αρ. Πρωτοκόλλου : 11275 | ΑΔΑ : ΡΗΠΧ46ΝΚΠΔ-ΡΞΒ
157 | 2024-12-09 10:41:37 | Κατηγορία : Γενικές Ανακοινώσεις| Αρ. Πρωτοκόλλου : 10885 | ΑΔΑ : ΨΕΧΕ46ΝΚΠΔ-Δ0Ε
167 | 2024-12-09 10:29:40 | Κατηγορία : Γενικές Ανακοινώσεις| Αρ. Πρωτοκόλλου : 10886 | ΑΔΑ : ΨΩ9646ΝΚΠΔ-ΗΞΔ.
458 | 2024-12-06 09:13:25 | Κατηγορία : Ανακοινώσεις Αναπληρωτών| Αρ. Πρωτοκόλλου : - | ΑΔΑ : -
148 | 2024-12-06 06:00:05 | Κατηγορία : Ανακοινώσεις Αναπληρωτών| Αρ. Πρωτοκόλλου : - | ΑΔΑ : 6ΚΡΣ46ΝΚΠΔ-ΨΡΥ
178 | 2024-12-02 12:35:11 | Κατηγορία : Γενικές Ανακοινώσεις| Αρ. Πρωτοκόλλου : 6786 | ΑΔΑ : 9ΘΝΝ46ΝΚΠΔ-ΣΧΜ
Η Πράξη αφορά στη στήριξη του θεσμού της Παράλληλης Στήριξης-Συνεκπαίδευσης, στην ενίσχυση των ΚΕΔΑΣΥ/ΕΔΥΣΔΕΥ, καθώς και στην υποστήριξη των μαθητών/τριών με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν στα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) και Σχολικούς Νοσηλευτές (ΕΕΠ-ΠΕ25), μέσω της πρόσληψης των αναγκαίων αναπληρωτών Εκπ/κών/ΕΕΠ/ΕΒΠ.
Η Πράξη αφορά στην ενίσχυση των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και των Τμημάτων Ένταξης (ΤΕ) που λειτουργούν μέσα στα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις. Στόχος της Πράξης είναι η ενσωμάτωση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και στα Τμήματα Ένταξης (ΤΕ) που λειτουργούν μέσα στα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης και η εξασφάλιση της προσβασιμότητας αυτών στο κοινωνικό γίγνεσθαι με αποτέλεσμα την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού, της σχολικής αποτυχίας και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου. Στο πλαίσιο της Πράξης, απασχολούνται οι αναγκαίοι αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) και οι αναγκαίοι αναπληρωτές Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού ΕΒΠ) προκειμένου να στελεχώσουν Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και Τμήματα Ένταξης στα γενικά σχολεία.
Η Πράξη αφορά στη μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου μαθητών/τριών προερχόμενων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και μαθητών/τριών με πολιτισμικές και θρησκευτικές ιδιαιτερότητες, καθώς και στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων κυρίως στο γραμματισμό, αλλά και στον αριθμητισμό και επιπλέον σε συμπληρωματικά αντικείμενα, ώστε αυτοί να καταστούν ικανοί να ανταπεξέλθουν στο πρόγραμμα σπουδών τους και να παραμείνουν στο εκπαιδευτικό σύστημα ολοκληρώνοντας τις σπουδές τους. Επίσης, η πράξη αποσκοπεί στην εκπαίδευση και την ομαλή προσαρμογή των προσφυγοπαίδων στις ΤΥ-ΖΕΠ και στις Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (ΔΥΕΠ). Στο πλαίσιο αυτό προβλέπεται ο εμπλουτισμός του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της Ένταξης των παραπάνω μαθητών/τριών (οριζόντια παρέμβαση σε όλα τα σχολεία που εμφανίζουν σχετικούς πληθυσμούς μαθητών/τριών) και των ΔΥΕΠ. Ειδικότερα, οι εκπαιδευτικοί που απασχολούνται στο πλαίσιο της εν λόγω Πράξης, στελεχώνουν τις Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ, σε σχολεία της Γενικής Εκπαίδευσης και τις ΔΥΕΠ, με κύριο αντικείμενο την ενίσχυση της ελληνομάθειας ή/και την εκμάθηση της Ελληνικής ως δεύτερης / ξένης γλώσσας, αλλά και τη διδακτική στήριξη σε άλλα αντικείμενα. Επίσης, στο πλαίσιο της Πράξης απασχολείται το αναγκαίο ΕΕΠ (ΠΕ23 – Ψυχολόγοι και ΠΕ30 – Κοινωνικοί Λειτουργοί) σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες για τη στήριξη μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (Ρομά και Υπηκόους Τρίτων Χωρών/ πρόσφυγες/μετανάστες), καθώς και το αναγκαίο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΒΠ) στις ΔΥΕΠ όπου παρουσιάζεται σχετική ανάγκη.